ספר הילדים 'אימפה רומפה והכעס עובר'

מתוך ההקדמה לספר:

הורים יקרים,

פעמים רבות אנחנו נוטים לחשוב שמה שמשפיע על הרגשות שלנו הם אירועים שונים שקורים לנו. לדוגמה, אם מישהו אומר לנו משהו מעליב או כשמישהו עושה לנו בכוונה. כשנוטים לחשוב כך, נעלמת היכולת לשלוט ברגשות, שהרי מי ששולט בהם הוא האדם שעושה לנו את הדברים האלה. אני רוצה להכיר לכם את גישת סכר המוצפות ואת מודל האמר"ת אשר מבוססים על מחקרים רבים העוסקים בשיפור תפקודים מוחיים ובשיפור יכולת השליטה שלנו במחשבות, ברגשות ובהתנהגות שלנו, כך שיובילו אותנו למטרות שלנו.

המחקרים המתקיימים באוניברסיטאות בארץ ובעולם, בוחנים דרכים שונות המאפשרות לנו לשנות את הדרך שבה המוח שלנו פועל, ובהתאם לכך להשפיע על המחשבות ועל התגובות האוטומטיות שלנו. המטרה של מחקרים אלו היא להמשיך ולחזק את ההבנה שלנו בנוגע לאופן שבו אנו יכולים לשלוט יותר במוח שלנו,  לקחת יותר שליטה לכוון אותו, למקד את החשיבה או לבחור חשיבה מקדמת שתיטיב עימנו. על ידי כך, אנו יכולים להגביר את תחושת הביטחון העצמי שלנו, את תחושת האושר, את הרוגע ואת יכולת ההתמודדות שלנו עם קונפליקטים ועם פתרון בעיות.

הספר בנוי באופן הבא:

  • סיפור שאפשר לקרוא אותו מדי ערב כתזכורת לסכר המוצפות ולמודל אמר"ת. זהו חלון הזדמנויות נהדר לשוחח עם הילדים על אירועים שקרו להם במהלך היום וללמוד עליהם.
  • הסבר לכם, ההורים, על סכר המוצפות ועל מודל אמר"ת.
  • תיאור של מקרים נפוצים וניתוחם לפי סכר המוצפות ומודל אמר"ת. כל מקרה מופיע תחת כותרת המאפיינת אותו ומאפשר לכם, ההורים, לעבוד עם ילדיכם על הקשיים הספציפיים שלהם באמצעות שינוי הדמויות והמצבים ולהיעזר באמר"ת המופיע באותו עמוד.

אני בטוחה שאם תתמידו בקריאה עם ילדכם ותעבדו איתם על פי סכר המוצפות ומודל האמר"ת, תזכו לעזור להם בשיפור הוויסות שלהם (היכולת לשלוט במחשבות, ברגשות ובהתנהגות שלהם), ובכך לשפר משמעותית את חייהם ואת חייכם.

אני מזמינה אתכם לשלוח לי שאלות וסיפורי הצלחה למייל: coral@coralsha.co.il

 

קריאה נעימה,

ד"ר קורל א. שחר
יועצת חינוכית ומשפחתית, חוקרת ומומחית שיפור תפקודים מוחיים אצל ילדים ומבוגרים.

הטבה מיוחד להשקת הספר: 

 יחד עם הספר תקבלו תעודה אישית שתוכלו להעניק לילדכם עם התקדמותו:
'גיבור על מחשבתי