המכללה

נוירו-הוראה מקדמת

לימודי התעודה שיקחו אתכם קדימה משמעותית לעבר שיפור תפקודי המוח! תמיד רציתם לדעת איך ללמד באופן שישנה את התפקודים המוחיים של התלמידים שלכם ויאפשר להם להתגבר על הקשיים שלהם? עכשיו זה אפשרי! בואו להתמחות בלימודי תעודה שיצעידו אתכם לקידמת עידן שיפור תפקודי המוח וצמצום לקויות והפרעת קשב! הלימודים כוללים ידע, כלים, התנסות והדרכה לכל אורך הדרך! ההרשמה החלה- מתחילים את הלימודים ביוני!

נוירו-הדרכת הורים וייעוץ משפחתי

נוירו הורים וייעוץ משפחתי, משלב כלים מגישות NLP, CBT, מיינדפולנס ותכניות התערבות מובילות מהארץ ומהעולם. הידע, הכלים והטכניקות משולבים באופן כזה, שמעלה משמותית את ההצלחות של הדרכת ההורים והייעוץ המשפחתי שאתם מעניקים, ולמעשה מהווה את התחום אליו צועד העולם- שילוב של הקלאסי עם שיפור תפקודי המוחץ

 

לנצח את הפרעת הקשב- קורס התמחות לצוותי חינוך ולמטפלים

תחום מרתק זה, מאפשר לסטודנטים להבין כיצד נראה מוחו של ילד עם הפרעת קשב, מהן השפעות הסביבה הביתית והחינוכית על התפתחות מערכת זו (משלב העוברות ועד גיל 20) וכיצד ניתן לשפר כל אחת מארבע תתי המערכת. בוגרי התכנית יוכלו לפעול בשני מסלולים עתידיים: לסייע לתלמידים לחזק את מערכת הקשב שלהם בסביבה הלימודית או הפרטנית, לצד יצירת תהליכים לימודיים מקדמי קשב, וכן במידה והינם נוירו-יועצים או בעלי תעודת ייעוץ/הדרכת הורים, יוכלו לעזור להורים ליצור שיפור במערכת הקשב של ילדיהם. הלימודים מתחילים ביוני!