חיזוק וויסות רגשי לילדים ב-4 צעדים

הקורס שנותן לכם ההורים את הכלים הטובים ביותר לעזור לילדכם!

הקורס מתבסס על כלים מעולמות ה-CBT, NLP ומיינדפולנס ועל מחקרים רבים המראים שלסביבה המשפחתית ישנה השפעה רבה על מערכת התפקודים הניהוליים של הילד- ומכאן גם על הוויסות הרגשי שלו. הקורס לוקח אתכם ההורים שלב אחר שלב ומדריך אתכם כיצד לתקשר עם ילדכם ולהקנות להם כלים שיעזרו להם לשפר משמעותית את הוויסות הרגשי שלהם. 

במהלך הקורס ישנם 4 צעדי התקדמות. בכל צעד ישנם סרטונים לכם ההורים- ידע וכלים שיעזרו לכם לשנות את התקשורת בבית, את יחסי האחים ושיעזרו לכם ליצור שיפור בוויסות הרגשי של ילדכם, כולל דוגמאות ממקרים שונים והדרך שבה נכון להגיב לילדכם כדי ליצור שיפור. בנוסף, בכל צעד ישנם גם סרטוני הסבר, כלים ותרגול לילדים. 

למי הקורס מתאים?

1. להורים שרוצים לעזור לילדהם לשפר את הוויסות הרגשי: רגשנות יתר (היעלבויות), קושי לחוש תסכול, רגזנות, קושי בקבלת דעות ורצון של אחר, קושי בקבלת 'לא', ביישנות יתר, ביטחון עצמי נמוך, פחדים ועוד. 

2. להורים שמבינים שכדי לעזור לילדיהם- עליהם לשנות את התקשורת בבית, האופן ששמים גבולות, לשלוט במוצפות הרגשית שלהם כהורים (לדוגמה עצבנות) ולהורים שמוכנים להשקיע בלמידה של כלים חדשים כדי לעזור לילדהם.

3. לילדים בגילאי שלוש עד 14 (אפשר בהחלט להיעזר בקורס גם לפני גיל 3 ולאחר גיל 14, אך אלו הגילאים שירוויחו הכי הרבה מהקורס). 

4. להורים שחשים בנוח עם קורס מקוון. אנחנו נהיה שם כדי לענות על השאלות שלכם, לשלוח טיפים בווטסאפ- אך בקורס מקוון אתם מתקדמים באופן עצמאי (חלק גדול מהכיף והיכולת שלנו לתת את כל הידע והכלים בעלות נמוכה משמעותית מטיפול במכון עצמו). 

 

שאלה נפוצה: האם מתאים למטפלים, פסיכולוגים, מדריכי הורים וקאוצ'רים? 

הקורס אינו מתאים מבחינה מקצועית, אלא מותאם להורים. החומרים בו הינם תחת זכויות יוצרים של ד"ר שחר ולכן אינם ניתנים לשימוש ללא הכשרה במכון. אתם מוזמנים להצטרף לקהילת המומחים שלנו וללמוד במכללה שלנו במסלולים לתעודות והתמחות. תוכלו לבדוק איתנו את מסלולי הלימוד שנפתחים בקרוב בטלפון/ווטסאפ: 074-74-99-044

 

שאלה נפוצה: האם אפשר במקביל להגיע לטיפול במכון?

בוודאי, ישנם הורים שמשלבים את הקורס המקוון בתוספת של מספר פגישות במכון, כדי לייצר התאמה אישית יותר. במידה ולאורך הקורס תרצו לבדוק פגישה במכון או בזום או להיכנס כמשפחה מונחית אצל הסטודנטים שלנו בפרקטיקום, אתם מוזמנים לכתוב לנו בווטסאפ או להתקשר ולקבל על כך פרטים. 

 

מה קורה לאחר התשלום?

1. אתם תקבלו מייל עם פרטי גישה לאתר המכון- קישור ישיר ויוזר + סיסמה.

2. פרטי הגישה יעבירו אתכם לאתר הקורסים של המכון- חפשו את הקורס שיפור וויסות רגשי ב-4 צעדים לילדים, יהיה לכם רשום עליו 'הצטרפתי'. לחצו עליו. 

3. אם אתם צופים בקורס מהסלולארי- לחצו על ה-3 קווים למעלה מצד ימין והתפריט יפתח לכם.

4. הצעד הראשון פתוח לכם כבר מההתחלה. בכל 3 שבועות יפתח לכם צעד נוסף ובו סרטונים לכם ההורים וסרטונים לילדים. 

 

תיהנו!

מומלץ לשלב את הקורס עם ספר הילדים של ד"ר שחר, אימפה רומפה והכעס עובר. 

לפרטים ורכישה לחצו כאן

אודות ד"ר קורל שחר

  • דוקטור וחוקרת, אוניברסיטת תל-אביב
  • בעלת מכון טיפולי ולימודי לשיפור תפקודים מוחיים בכל הגילאים: קשב, התנהגות, זוגיות וצמיחה אישית
  • סיפורה האישי הופיע במגזין מנטה ובאתר Ynet על התהליך שעברה מילדה עם קשיים למטפלת, חוקרת, מרצה וסופרת בתחום שיפור תפקודי המוח. 
  • מרצה בתואר הראשון והשני באקדמיה
  • יועצת חינוכית ומשפחתית
  • מנגישה מחקרים מובילים מהארץ ומהעולם לשיפור המוח בגילאים השונים באמצעות מודלים וכלים טיפוליים שקל ליישם ולעבוד איתם
  • בעלת התכנית 'נוירו-פדגוגיה ותרפיה מקדמות' במשרד החינוך לשיפור תפקודי המוח בכיתות הגן ובתי הספר
  • יוצרת מודלים טיפוליים המשלבים תכניות התערבות מהעולם לשיפור תפקודים, ל NLP, מיינדפולנס ו-CBT לחיזוק המוח ויצירת שינויים לטווח ארוך אצל ילדים ומבוגרים
  • מחברת הספר 'אימפה רומפה והכעס עובר' שמבוסס לשיפור תפקודים מוחיים ויצירת שינוי רגשי והתנהגותי אצל ילדים
  • הספר חוכמת האמר"ת למבוגרים, עתיד לצאת ביולי 2023
  • בעברה רכזת תכנית, מרצה ומדריכה פדגוגית, סמינר הקיבוצים
  • בעברה מרצת סגל פנים וחוקרת במכללת אור-יהודה (מל"א)