הורים אהובים,
ילדי קשב, לקויות למידה וויסות רגשי,
זקוקים לנו פעמים רבות שנזכיר להם, לצד התעודה שהם מקבלים מבית הספר,
את הדברים שהם נהדרים וחזקים בהם ואת ההתקדמות שלהם לאורך השנה.
מצרפת לכם את הקובץ להדפסה ואת הפינה שלי בתכנית הבוקר של עדן ועודד הנפלאים
בה דיברתי ונתתי טיפים גם להורים וגם לצוותים חינוכיים אודות התעודות.
יחד- אני מקווה שנשנה את יום התעודות וחלק מחייהם של ילדי קשב והלקויות- לטובה!
אני מזכירה שאתם מוזמנים תמיד להישען עלינו במכון- במודיעין, חיפה ובזום,
בטיפולים שלנו: טיפול ואימון מוחי להפרעת קשב לכל הגילאים, נוירו הדרכת הורים וייעוץ משפחתי, נוירו ייעוץ זוגי, טיפול רגשי לילדים ומבוגרים, טיפול בחרדה וקבוצות לחיזוק מיומנויות רגשיות וחברתיות ילדים ונוער.
תוכלו להשאיר לנו פנייה בטופס למטה או להתקשר/לכתוב ווטסאפ למספר: 074-74-99-044
חופש נעים,
באהבה, ד”ר שחר
רוצים שנחזור אליכם? מלאו פרטיכם כאן:
מאמרים מומלצים בתחום:
Lange, K. W. (2020). The need for alternative treatments for attention-deficit/hyperactivity disorder. Movement and Nutrition in Health and Disease, 4.
Sousa, S. S., Amaro Jr, E., Crego, A., Gonçalves, Ó. F., & Sampaio, A. (2018). Developmental trajectory of the prefrontal cortex: a systematic review of diffusion tensor imaging studies. Brain imaging and behavior, 12(4), 1197-1210.
Forbes, T. A., & Gallo, V. (2017). All wrapped up: environmental effects on myelination. Trends in neurosciences, 40(9), 572-587.
Hodel, A. S. (2018). Rapid infant prefrontal cortex development and sensitivity to early environmental experience. Developmental Review, 48, 113-144.
Roy, A., Hechtman, L., Arnold, L. E., Sibley, M. H., Molina, B. S., Swanson, J. M., … & Stern, K. (2016). Childhood factors affecting persistence and desistence of attention-deficit/hyperactivity disorder symptoms in adulthood: results from the MTA. Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, 55(11), 937-944.
Noda, S., Shirotsuki, K., & Nakao, M. (2019). The effectiveness of intervention with board games: a systematic review. BioPsychoSocial medicine, 13(1), 1-21
תוכלו למצוא המלצות נוספות מתחת לקטגוריה ‘מכללה’ – מאמרים.
